سلام
درباره وبلاگ

در ساحل قلبها فقط رد پای دوست می ماند وگرنه موج روزگار هر ردپایی را گم می کند
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوست و آدرس bahar90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 17865
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



دوست
صداقت و یکرنگی
دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, :: 2:59 ::  نويسنده : بهار       

 من برگشتم بعد از یک دوره چند ماهه ( بعد از فوت پدر عزیزم در پنجم فروردین ماه 90 ) . روزهای سختی را پشت سر گذاشتم با تمام غمها و دل تنگیهاش . اگه بگم الان دل تنگ نیستم حقیقتو نگفتم ، ولی برگشتم تا بتونم یک زندگی جدید را شروع کنم . برگشتم چون باید زندگی کنم و اگر بخواهم زندگی کنم مجبورم مرگ عزیز را تحمل کنم . از خدا میخوام که غم به خونه ی دل هیچکس سرنزنه . این درسته که میگن زندگی را هرطوری بگیری همونطوری میگذره . امیدوارم بتونم کاستی های گذشته ام را جبران کنم .